Från blondie till redhead

Yepp, var hos frissan idag, och eftersom min kinesiska inte är den bästa förstod de nog inte riktigt hur jag ville ha det. Men det blev rätt bra, är numera mer redhead än blondie =) Lite åt morotshållet, jag vet, det låter helt hemskt, men jag är nöjd, tror jag... haha

Imorrn är sista dan på kontoret, känns superkonstigt! Kommer sakna mina kollegor, jag är ju en i teamet ju... Avskedslunch blir det, annars ska jag mest avsluta det jag håller på med, städa skrivbordet, och säga hejdå till alla. Imorrn kväll blir det peking anka för sista gången, mums!! Sen kanske en och annan drink på det. Lördag morgon ska jag upp tiiidigt och ta mig till flygplatsen där flyget till Xi'an väntar...

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0