Besök av fam och vänner

Ja det har jag haft, och det har varit helt underbart skönt och roligt. Lite trist nu när de åkt! Familjen var här en vecka och Alexandra och Ida dryga veckan. Vi har shoppat, sightseeingat, snackat skit, ätit pekinganka, druckit goda drinkar, sightseeingat, ätit pekinganka, fått massage och manikyr, druckit mindre bra drinkar och snackat ännu mera skit =) Jag har aldrig shoppat så mkt som jag gjorde med Ida och Alex. Alla försäljare måste älskat oss, vi köpte minst 3 saker av allt! Hur ska jag få hem allt?? Haha.. Underbart! Puss på er Ida och Alex, och även fam, fast jag tvivlar på att nån mer än möjligen min syster läser min blogg..

Idag är jag alldeles för trött för att orka skriva en massa, fast jag har hur mkt som helst att berätta... jag får berätta med lite bilder istället =)


Första lunchen med tjejerna, äkta kinesiskt såklart


Familjen tar en paus i Lama templet


Alex prutar på Silk Market, she was good!


Alex sover på en bänk precis som en kines, de kan verkligen somna överallt

Imorrn sticker jag till Hong Kong över helgen och möter upp Maria. Hur kul som helst! Men måste packa nu då ju...

Ska skriva mer nästa gång jag lovar... =) Om ni lovar att skriva fler inlägg så jag vet att ni läser ;)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Maria

Tja!

Ser fram emot ditt sällskap! Hur går packningen? Se till att få med nåt långärmat, A/Cn inne i affärerna här är helt galet överdriven!

Och gillar du inte de mjuka sängarna här så kan vi nog hitta en parkbänk åt dig. :o)

Kram!

2008-07-31 @ 19:39:19
URL: http://mariainchina.blogg.se/
Postat av: Gustav

Jag, och ja vänner till mig förresten, uppskattar verkligen dina inlägg så fortsätt med dem!



Speciellt uppskattar jag och mina vänner, varav flertalet befinner sig i den övre sociteten, denna hejdlösa drift med proletariatet som visas på fig. 3 i artikeln :-)



SDG

2008-08-03 @ 17:46:19
Postat av: Gustav (igen)

Feck då, fig 4 skulle det ju vara. Så går det när man dikterar.

(Fig 3 var iofs ett bra exempel på direkt hantering av proletariatet, låter en av de mer högre aristokraterna i sällskapet hälsa.)

2008-08-03 @ 17:50:43
Postat av: Mattias

Vad tråkigt det låter när du skriver att du inte tror någon läser. Jag tror det brukar vara fler som läser bloggar än man tror. :) Utifrån erfarenheterna av mitt eget bloggande. Sedan måste jag berömma dig för att du lägger upp så många fina bilder också.

2008-08-04 @ 00:39:26
Postat av: Alexandra

Tack för en jätterolig vecka!!

Jag läser också bloggen, men brukar inte kommentera så ofta.. :)

2008-08-08 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0