Nytapetserat

Sådär nu har jag nya fina tapeter i min nya fina lägenhet! Kolla här, visst blev det schysst =)

image28image29

Idag var första soldagen på länge, härligt det var att vakna upp imorse och se solen sticka fram. Gick en liten promenad och det var nästan så jag fick kisa med ögonen, kändes som att komma ut ur en grotta där jag bott i flera veckor. Jag kände mig som Orvar i Bröderna Lejonhjärta när han efter flera år får komma ut ur sin grotta och se solen haha!

Jobbet flyter på. Ser fram emot att åka iväg på utlandspraktik till våren. Var ju ett tag sen jag kom hem från läsåret i Schweiz och nu känns det som att jag är redo igen!

Nu ska jag titta på min fina tapet, och dricka te och äta lite godis hihi! KRAM!!

Kommentarer
Postat av: PeeWee

Snyggt!

2008-01-17 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0