Billig mat men dyrt kaffe...

Ja så är det här, maten kan man hitta billig, men eftersom jag ofta hamnar på Starbucks och köper min kära cappuccino så jämnar det ut sig hehe, mat för en tia och kaffe för tjugofem, hur går det ihop egentligen? Kineserna dricker ju inte kaffe så det enda som finns är Starbucks och SPR coffe. Måste sluta köpa "finkaffe", får klara mig på snabbkaffet.. Börjar bli en dyr ovana.. =)

Denna helg har varit underbart lugn, inget festande, bara sova, titta på film, lite shopping och träning. Skönt! NU tror jag att jag har hämtat mig efter OS =) Fast nu börjar ju paraolympics snart, då kanske allt börjar om igen, allt springande till arenor, festande mm.

På tisdag ska jag till ChongQing på kundevent. Tillbaka på torsdag. Annars ser nog veckan ut som vanligt... Måste börja fundera på hur jag ska få hem alla grejer till sverige. ingen aning om hur mkt saker som egentligen ligger utspritt i lägenheten, hur många kg det blir totalt. Blir till att provpacka så jag vet att jag får hem allt.

kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0