Slitsam helg...

... så vilken tur att jag hade lite sovmorgon idag, min första dag på min fasta placering, nu börjar allvaret! Känns så himla bra! Om ett par veckor ska jag få följa med på en säljkonferens i Milano, wow! Börjar bra =)

I fredags bjöd jag min avd jag gjorde sista praktiken på på fika, sen blev det after work på rest å. Såklart skulle folket hålla på och bjuda eftersom det var min sista dag, så blev mer festande än jag tänkt mig hehe. Dan efter skulle jag på inflyttningsfest hos Therese i Örebro så hade tänkt "ta det lite lugnt". Men det blev som det blev med den saken... fast jag var faktiskt ovanligt pigg dan efter ändå, var tom iväg på lägehetsvisning kl 11. Har hittat en het kandidat nu, men har inte bestämt mig...

Festen hos Therese blev också skoj, dock var jag lite trött. Men det var roligt att se ansikten på så många namn man hört Therese och Robin prata om.

Nu funderar jag på att åka iväg på en annan visning ikväll.. sen blir det basket, som varje måndag!

Kram på er


PS. Liza Marklunds böcker e så bra, läste ut "Nobels testamente" igår, måste läsa uppföljaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0