Hemma och sjuk

Att vara magsjuk är nog bland det värsta som finns. Jag tror jag åkt på vinterkräksjukan... inte skoj! Skippade därför jobbet idag och var hemma och sov, tror jag känner mig bättre nu men blir nog inget jobb imorrn heller för tydligen ska det smitta även när man börjar bli frisk. Hoppas nu bara att jag inte smittade nån under kick-outen i Ludvika i helgen...

För övrigt så funderar jag en del på min nya lägenhet, vilka möbler jag skulle vilja ha och vilka färger. Inredningsarkitekt är ett yrke som måste vara kanonkul. När jag sökte till högskolan valde jag mellan civ ing och arkitekt, i sista stund valde jag det förstnämna som första val, tänk vad livet kunde blivit annorlunda annars... Inte för att jag ångrar det jag läste, absolut inte! Men ibland kan man börja fundera över de små valen som leder till stora konsekvenser i livet.

Kan skriva ett par rader om helgen i Ludvika också. Den var kanon! (Tills jag började känna mig dålig natten mellan lördag och söndag vill säga) Sista helgen med gänget... Vi åkte gocart och spelade paintball, därefter åkte vi ut till stugan i Persbo där vi även hade vår kick-off i våras. Det blev en sentimental helg med rörande tal och många kramar. Vår grupp tror jag varit en ovanligt bra grupp, vi har alla kommit överens trots vissa smådispyter här och var och på nåt plan accepterat varandra. Bara att hoppas på att man kommer fortsätta ses även i framtiden! Det kommer vi iofs troligen att göra, åtminstone en gång per år eftersom vi planerat in en årlig reunion fram tom år 2016!

Nu ska jag se klart på Från koja till slott och sen gå och sova.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0