Våren är här!

Idag när jag vaknade sken solen, smilgroparna åkte upp till öronen och jag blev bara så himla glad! Snacka om att vakna på rätt sida, tänk vad lite sol kan göra =) Det goda humöret gjorde att jag fick energi att göra en massa ärenden idag - gick på stan, åkte till ikea, handlade på maxi. Nu är jag hemma och ska strax städa lägenheten, det ser för täskigt ut här, och jag som brukar va ordningssam...

När solen börjar titta fram kommer man och tänka på att det inte är så långt kvar till sommaren, längtar!!! Sommar betyder sola och bada, vilket också betyder att bikinin ska på, så det blir till att hänga på gymmet from nu, minst tre ggr i veckan! =) Haha.. ciao mes amis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0