Spanskakurs!

Idag har jag lärt mig att "mi mamà" kan betyda både "min mamma" och nånting heeelt annat på svenska, beror på var man lägger uttalet, gäller att hålla tungan rätt i mun alltså =) Haha, annars kan det bli kul...

Har alltså påbörjat en spanskakurs, så nu hoppas jag bli haj på spanska =) Fast kursen är ganska kort och jag kan ju ingenting sen innan så det blir väl vad man gör det till. Kul ska det bli iaf.

För övrigt så skickade jag iväg min enkät på jobbet i fredags, en enkät med frågor jag arbetat fram som våra kunder ska få svara på, idag så hade hela 83 st svarat på den! Halleluja =) Bara ca 600 kvar då...

Nähä, nu e det dags att röra på fläsket, baskettajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0