Söndag = ny vecka-ångest

När jag vaknar på söndagar får jag ofta lite måndags-ångest, en ny vecka är ju snart här vilket betyder att helgen är slut! Om man kunde släppa måndan i tankarna skulle man nog njuta av söndans ledighet mer...

Jag har världens gulligaste föräldrar, de bjöd mig på "examens middag" igår kväll, för att fira att jag e klar med skolan, jippie! Sen blev det utgång med trainee gänget, vi stod och köade i nästan en timme, när vi kom in var klockan ett och eftersom man stänger 02.00 här i V-ås blev det en timmes intensivt röjande! De avslutade naturligvis med att spela vinnarlåten från melodifestivalen, den e helt ok men själv höll jag tummarna för - som vissa personer skulle säga - fikus måns, hehe... Jag tycker hans låt var... dansvänlig! Hoppas jag inte blir mobbad nu gah... Fast jag måste säga att I remember love, med Sara nånting... var sjukt bra! Jag rös när jag hörde hennes låt!!! Vilken jäkla röst...

Idag är det tvätt-dag, och så måste jag laga cykeln för det är punka på den, suck... Sen tänkte jag börja kolla lite på en engelska presentation jag ska göra, vad jag ska göra och så. Den ingår i en minikurs alla traineer måste gå, "English business presentation", kommer säkert bli väldigt lärorik!

Men först ska jag bara njuta av morgonkaffet, och känna att det är helg =)

Kram på er alla, me like you!

Kommentarer
Postat av: Freppe

Lät som en arbetarsöndag för din del och inte en ledig söndag ;)
Men se positivt ny vecka - en vecka närmare sommaren, för den måste du ju längta till :)

2007-03-11 @ 11:20:57
URL: http://pippy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0