Mexikansk afton och basket!

Hej mina kära läsare (om jag har några, i wish =) haha...)

Imorrn är sista dan på eng pres kursen, ska bli riktigt kul! jag ska förespråka varför ABB bör satsa ännu mer på Kina och Asien, tänkte att jag skulle ta tag i podiet på slutet när jag framför min slutkläm för lite extra effekt, hehe så får vi se hur fjantigt det ser ut, men det skiter jag i, kul blir det iaf =)

Imorrn kväll blir det pubkväll på ABBeum, trainee 07:1 is in the house!! Mexikanskt tema med tequila och förhoppningsvis (om vi hittar på typ leksaksaffären) stråhattar. Party party! Sen på lördag åker jag till kära lilla linkan, som jag saknar en hel del faktiskt... för att spela basketturnering! Blir väl basketfest efter det skulle jag tro. Basket e en himla kul sport, är det nån som är sugen på lite street i sommar säg bara till =)

Funderar på att köpa lite grejer till balkongen, ett par stolar, ett bord och ett par blomlådor, inte för att jag har så gröna fingrar men det skulle va så fint och hemtrevligt! Ska ta kort på dem om jag lyckas =)

För övrigt så har jag inte haft tid att träna alls denna vecka, känner mig lite svullo... men men, får väl spela skiten ur mig själv istället på lördag!

Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Henrik

en läsare iaf!

Åker tyvärr till gbg i helgen så missarpuben...=(

Men ha det bra i linkan o lycka till på engelskan så hörs vi! =)

2007-03-29 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0