Kick-off!

Hej hallå!

Är helt slut, har varit på trainee kick-off hela helgen i Ludvika... Det blev hur lyckat som helst! Fint väder, bad i isvak, bastu, god middag och otroligt trevligt sällskap, vad mer kan man önska sig! Vi mådde som prinsar och prinsessor allihopa =) Jag trodde inte jag skulle bada i det minst sagt iskalla vattnet, men det slutade med att alla badade =) Var riktigt skönt att springa mellan bastun och isvaken faktiskt. Jag och Johan hade gjort iordning en tipspromenad också som blev riktigt uppskattad så det var ju kul. Trots att alla blev klapp kalas igår kväll blev det inga skandaler, däremot blev det dans och sångstunder framför brasan. Idag var det bl a jag som fick lotten att köra hem, men det gick bra, kände mig riktigt pigg, värre är det nu, är trött...

Nästa vecka går i engelskans tecken. Mån, tis och fre har vi eng kurs i pres teknik. Ska bli kul såklart, men det är nervöst inför presentationen jag förberett. Och Jonathan, vår lärare, är en sån där som alla har super respekt för. Jag är beredd på att bli totalsågad =/ Haha...

Annars har jag inget nytt tror jag... Det är ju sommartid nu, vilket betyder att en timme gick förlorad idag men att kvällarna from nu blir längre.

Nu måste jag stryka skjortan inför imorrn, puss på er alla goingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0