Fredag!

Så var det helg igen, skönt! Var ute och joggade lite i solen efter jobbet, riktigt skönt, fast nu ska det ju bli lite sämre väder i helgen vilket är lite synd... 

Imorrn ska jag till storstan och hälsa på ett par kompisar, ska bli jätteskoj! Har bara varit på krogen en enda gång i Sthlm så det är väl på tiden att man testar igen =) Men innan dess måssste jag bara träna på min engelska redovisning som bara kommer närmare och närmare... Usch det är så svårt och komma på vad jag ska säga, men men, det löser sig väl som allt annat!

Ikväll blir en hemmakväll, lite tända ljus och lite tv =) Käkade nyss blodpudding, vilken fredagsmat va haha... Men det är gott tycker jag. Oj nu börjar Postkodmiljonären, ska nog kika på det, 

A bientot!


 


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej där!
Så du har också börjat med att blogga =)
Det kanske är dags att man göra det...

Hoppas du har en skön fredag!
KRAM!

2007-03-16 @ 20:51:02
Postat av: Henrik

Saknade dig på SeSe.... hoppas fredagen var mysig och att lördagen i storstan blir bra!!

2007-03-16 @ 23:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0