Fest i V-ås riktigt skoj

Igår började min dag inte bra, Melissa messade och sa att hon blivit sjuk och alltså var sthlmsresan inställd. Jag hade redan betalat tågbiljetter som tydligen inte gick att köpa tillbaka så där rök 200 spänn. När jag sedan ska gå ut ur lägenheten har jag precis stängt dörrn när jag kommer på att hemmnyckeln ligger kvar där inne, jag har alltså låst mig ute... F-n! Som tur var hade jag cykelnyckeln så jag kunde ta mig hem till familjen som har extranyckel så det löste sig.


Efter lite ärenden ute på Hälla och fika hos familjen hörde Maria av sig och sa att vi var bjudna på fest hos trainee-Jonas, han skulle bjuda på mat också, dagen var räddad och jag blev på bra humör igen =)


Det blev en riktigt kul kväll! Ni vet när man är på förfest och alla börjar lite lugnt med att käka, sippa lite vin, lite lugn musik osv. Sen höjs stämningen mer och mer och till slut står alla och dansar i vardagsrummet och har skitskoj, så var det igår! Sen blev det Blue Moon Bar, enda vettiga stället i stan om man är över typ 22, där fortsatte festen och en trött Anna kom hem och stupade i säng vid halv-tre tiden.


Idag blir det söndagsmiddag hos mamsen, aldrig fel en söndag! Men först nu ska jag iväg en sväng och handla, rätt tomt i kylskåpet. Pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: PeeWee

"Blue Moon Bar, enda vettiga stället i stan om man är över typ 22,"

I beg to differ... :)

2007-03-19 @ 15:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0