Engelska kurs!

Wow säger jag bara, vilken bra kurs jag får gå! Går en intensiv kurs i eng pres teknik, den är verkligen hur bra som helst! Idag fick vi lära oss hur man bygger upp en presentation, vilka eng ord man bör använda i affärssammanhang, och hur man bör agera med kroppsspråket. Jag lär mig verkligen hur mkt som helst, helt underbart... Och kul har vi också, helt otroligt... Var väl egentligen bara det jag ville säga om det =)

Annars fortsätter ju våren att ta sin plats hos oss, människor kommer ut ur sina vinter iden för att känna solens strålar. Vi tog en mjukglass idag på stan, det kändes som sommar! Wieee... Måste fixa grejer till balkongen så jag kan börja sitta där när jag e hemma och vädret utanför lockar. Tänk, nu är det snart april, sen är det maj, och sen ÄR det faktiskt sommar!!

För övrigt så går spanskan sakta framåt, yo soy sueca y yo soy ingeneria =)

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0