Visby here I come!

Ville bara dela min glädje med er, ska till Gotland imorrn och hälsa på Maria, ska bli fantastiskt roligt! Hehe, hon har sagt att hon (efter att ha sett hur vi firade midsommar hemma hos mig) ska plasta in hela huset så hon är förberedd på festandet! Nej men det är ju inte bara det vi ska göra, vi ska faktiskt vara kulturella och se Noréns Hamlet på teater, så det så =) Det ska bli härligt, var länge sen jag var på teater.

För övrigt har jag semester och njuter i fulla drag! Var på stan idag i princip hela dan och hängde, skulle träffat Sara och hennes lille Max men han skrek så mkt så hon vågade inte ta ut honom på restaurang, så vi skjöt på det. Tog en lunch med Pauline ist, gick och handlade lite grejer till Maria, och fikade med Louise och snackade bröllopsplaner. Ojoj, tycker det är mkt bebisar och bröllop nu, ligger lite efter! Hehe, men allt har sin tid eller hur =)

Jag måssste brara visa några midsommarbilder här sen, ska få dem av Maria först, men de vittnar om en rolig fest =)

Igår var jag ute i spåret, kändes tungt, men jag hoppas fortfarande på att jag ska hinna få bra kondis till Vasastafetten i aug =)

Mer rapporter kommer efter Gotland! Tills dess, vad gör du framför datorn dummer, ut och njut av sommaren!!!

Varma kramar från mig till er alla!

PS. Reflektion - vad gör alla mina grannar eg? Jag ser de ALDRIG ute på sina balkonger, är inte det konstigt så här på sommaren...


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej tjejen!
Semester och Gotland låter ju inte alls fel. Här kämpar jag på sista jobbarveckan och det går väldigt långsamt. Men det blir väl desto skönare när man får stämpla ut och gå hem på fredag!
Sen är det bara att packa ner det sista för på fredag kväll åker vi till Stockholm och vid sju-tiden på lördag morgon lyfter planet mot Spanien!
Vi kommer nog till Västerås i början på v.31. Är du hemma nått då? Du kanske har börjat jobba då?
Njuta av din semester så hörs vi snart igen!
Många kramar!

2007-07-09 @ 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0