Gröna fingrar, not!

Jag kan då verlkligen inte hålla mina blommor levande! De bara dör =( Här ser ni några exempel...

image18
image19

image20

Försöker hålla de stackarna vid liv men sakta men säkert vissnar dem... Dough!

Imorrn ska jag, mamma och Kristina till Sthlm och shoppa, blir en riktig tjejdag! Måste hitta en klänning till Louise och Jacobs bröllop. Drömde härom natten att jag tittade efter klänning och hittade en jättefin, plötsligt inser jag att den är vit och går ju inte alls att ha =)

Halva semestern har gått nu och jag börjar känna mig utvilad. I början hade jag svårt att slappna av, vaknade tidigt och planerade en massa för dagarna som att städa, träna, sola, tvätta osv. Jag ville hinna läsa minst 10 böcker, få en solbränna som heter duga, träna varje dag två timmar, hinna göra allt som man tänkte göra när man jobbat (som att städa ut garderoben, köpa nya grejer till lägenheten, ägna mig åt hobbyn måla och teckna osv). Dessutom ville jag ju såklart bli utvilad.... Hehe, inser nu att det är inte detta sem går ut på, att planera en massa. Man ska bara ta dagen som den kommer! Tänk att man aldrig lär sig =) Nej riktigt så farligt har det inte varit, men det är helt klart lätt att man vill FÖR mkt på sem...

Idag är det soligt så det blir till att lägga sig ute på gräset och njuta, lösa lite korsord och läsa bok!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0