SPA-helg och Tackfest med Las Vegas-tema

Ojoj, längesen jag skrev nu... Har varit så mkt så har inte haft tid!!! Men nu ska jag berätta lite om de två senaste bravaderna.

Förra helgen var jag och 4 tjejkompisar på SPA-helg, underbart härligt! Kan rekommendera Hasseludden i Stockolmo.. Där tog vi det bara lugnt, njöt av bad och relaxavdelningar samt massage. Jag kom alltså hem utvilad och redo för en ny vecka!

Mysmiddag p? kv?llen


Denna vecka har varit fullproppad med saker, vi har varit på studiebesök i Ludvika, vi har bowlat (jag satte 3 strike på raken!!!), jag har bakat tårta... ja, typ så. Igår hade vi stor tackfest för trainee 06:2, den blev superlyckad!! Vi dansade hela natten och nu mår mina fötter inge vidare haha! Hade rejäla platådojjor som jag knappt kunde gå i =) Blev stämplad på fötterna också några ggr så har två blåa fötter kan man säga hehe!

image2

image3

Nu måste jag strax tillbaka till festlokalen och hjälpa till att städa, min egen lya skulle verkligen också behöva en omgång... Sen är det basketmatch ikväll, ska bli hur kul som helst! Bara jag inte fortfarande e bakis då =(

Nästa vecka är det ny praktik som gäller, min avdelning jag gick ifrån nu var så gulliga, fick massa presenter när jag gick i fredags...  Men ska bli kul att testa nåt nytt nu!

Blev inte så långt inlägg idag, men lite bilder iaf!

Kramar!!!!

Kommentarer
Postat av: Henrik

oj va folk är dåliga på att kommentera...

2007-04-25 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0