Påskgodis, mums =)

Nu har jag precis gjort tryffelgodis, hoppas det blir gott! =) Eller så blir det som när jag brukar försöka baka, pannkaka hehe...

Jag har fått kommentarer om att jag måste uppdatera oftare, så det ska jag försöka göra, och lägga in lite bilder då och då.

Jaha goda vänner, då var det påsk! Gud vad skönt med helg... jag ska ta det lugnt och softa så mkt jag bara kan... imorrn ska jag väl bara en sväng till ikea, och tvätta, thats it. Har dragit på mig lite halsont så hoppas det försvinner under ledigheten, vill verkligen komma igång och träna nu..

Hoppas verkligen man kan börja sola lite snart, jag är ju blek som ett spöke! Usch, man ser så himla trött och glåmig ut.. Men men, fortare än kvickt är väl sommaren här, och tur är väl det!

Glad Påsk på er alla!! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Glad Påsk på dig Anna!

2007-04-05 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0