Dumma förkylning

Kan den inte ge sig snart, är trött på att harkla hela tiden och snyta mig var femte minut.. Antar iofs att jag klarat mig lindrigt undan i vinter, det här är första gången jag blivit förkyld på typ ett år.

Snopet det var när man vaknade upp i morse och tittade ut och såg snö! Inte vad man hoppats på direkt, vill ju ha vår nu. Men nästa helg ska det bli fint, 19 grader och sol!!!

Har ätit alldeles för mkt påskgodis, men jag gillar smågodis, det är så svårt att låta bli =) Däremot gillar jag inte de där marsipangodisarna som man ska äta på påsk, de kan jag skippa, däremot är chokladäggen smaskiga! Vi har en liten tradition i vår familj på påsk som går ut på att rulla ägg, hårdkokta ägg alltså, och så ska man krocka de med varandra och, ja, det är lite svårt att förklara men det är en liten lek vår släkt praktiserar på påsken =) Men i år blev det inget av det, vi var för många på påskafton...

Nu är nelly furtado på mtv, hon har blivit så bra, hennes senaste låtar me like! Man blir på glatt humör! =) Nu ska jag ta tag i min post som samlat sig till en hög på bordet som bara skriker "ta tag i mig!". Sen ska jag cykla iväg och köpa apelsiner och chocka kroppen med lite c-vitaminer. Imorrn ska jag på kurs i Personlig utveckling, undrar vad det går ut på, kul låter det iaf =)

Påskkramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0